Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 09:44:10 +0300

Tere!

Võru Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05290 
aadressile Võru maakond, Võru vald, Mõksi küla, Suuremäe (ÜKSIKELAMU) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26995985>  (menetlus nr: 
430698), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Vallavalitsus) või menetleja (RISTO KIKKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister